Ondersteuning

Onze nieuwe Customer Portal (klantenportal) is nu live. Gebruik deze portal om alle supportcases te loggen via de functie 'Log an Incident'. Dit nieuwe systeem is ontworpen om uw ervaring te stroomlijnen en snellere, efficiëntere support te bieden.

Raadpleeg voor meer informatie onze videotutorial over het bijwerken van gebruikersgegevens, het indienen van hardware- of softwaretickets en het bekijken van uw bestaande tickets.

Let op: Zodra u geverifieerd bent, ontvangt u een welkomstmail met uw inloggegevens voor het Klantenportaal van [email protected]. Dit is slechts 24 uur geldig. Als de gegevens verlopen zijn, neem dan contact met ons op via [email protected] of +44 (0)203 890 2000 voor assistentie.

Customer Portal (English) Media Hub (English)

Reveal ondersteuningsplannen

Wij begrijpen dat body-worn video een essentieel stukje technologie is. Daarom hebben we robuuste ondersteuningsmechanismen ontwikkeld om alle klanten in staat te stellen hun hardware en software optimaal te laten presteren gedurende hun maximale levensduur.

Hardware

Onze producten zijn robuust en ontworpen voor gebruik in de frontlinie. Er zijn echter gevallen waarin ondersteuning en reparaties nodig zijn. Daarom worden al onze producten vanaf 1 februari 2025 verkocht met Reveal Warranty, een uitgebreide fabrieksgarantie die 12 maanden dekking biedt vanaf de datum van levering, inclusief dekking tegen storingen en defecten voor: bodycamera's, camerabatterijen, accessoires in de doos, dockingstations en Smart Gateways.

Reveal Ultimate Care is beschikbaar na de garantieperiode van 12 maanden of tegen een gereduceerd tarief voor het eerste jaar, en voor een jaarlijks bedrag daarna. Ultimate Care omvat de functies van onze garantiedekking voor storingen en defecten, maar omvat ook dekking voor operationele schade (met uitzondering van verlies of diefstal).

Bestaande klanten die vanaf het begin van de verkoop geen zorgplan hebben gehad, kunnen Ultimate Care aanschaffen. Klanten die eerder Reveal Care, Care Plus, Total Care of Total Care Plus hebben gekocht, kunnen ook overstappen naar Ultimate Care. Een offerte aanvragen

Als u geen zorgplan hebt voor uw hardware, kunt u gebruik maken van onze Pay-as-you-go Repair.

Met onze Pay-as-you-go Reparaties kunt u er gewoon voor kiezen om voor reparaties te betalen wanneer u ze nodig hebt. De kosten zijn afhankelijk van uw cameramodel.

Om een storing aan uw apparaat te melden en/of een PAYG-reparatie aan te vragen, kunt u gebruik maken van ons Customer Portal. Om de beste optie voor uw apparaat te bespreken, neemt u contact op met ons Support-team op +44 (0) 203 890 2000 of stuurt u een e-mail naar [email protected].

Software

Vanaf 1 februari 2025 maakt DEMS 360 software Ondersteuning en Onderhoud deel uit van uw abonnement en omvat:

  • Telefonische en e-mailtoegang tot onze Helpdesk
  • Toegang tot alle gepubliceerde kennisbanken
  • Toegang tot DEMS 360 updates en patches die bugs, beveiligings- en bruikbaarheidsproblemen aanpakken
  • Toegang tot upgrades en nieuwe releases van DEMS 360 met verbeteringen en nieuwe functies.

Support is onderhevig aan de Reveal Media Master Services Agreement Terms.

Wij helpen u graag verder met al uw vragen of verzoeken over onze producten en diensten.

Neem Contact Op